Köszöntő
Szervezeti adatok
Elérhetőségek, ügyfélfogadás
Hasznos tudnivalók
Rendezvények
Pályázatok
Új Széchenyi terv
Képzés
Statisztika
Felhívás
Támogatások, szolgáltatások, ellátások
Közfoglalkoztatás
RFKB
TÁMOP
Roma oldal
Közérdekű adatok
Hirdetményi kézbesítés
Sajtó
Hírlevél
Nyomtatványok
Minőségirányítás
Kapcsolatfelvétel
Közbeszerzés
Működési adatszolgáltatás
Információnyújtás a közfoglalkoztatás új rendszerrérőlNyomtatás

INFORMÁCIÓ NYÚJTÁS

a közfoglalkoztatás új rendszeréről

(telefonos ügyfélszolgálat és e-mail-ben történő válaszadás a felmerülő kérdésekre)

 

 

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai széleskörű információnyújtással segítik az önkormányzatok és kirendeltségek ügyintézőit a közfoglalkoztatással kapcsolatosan felmerülő problémák megoldásában. Az érdeklődők munkanapokon reggel nyolc és  délután négy óra között kereshetik telefonon az ügyfélszolgálat munkatársait, emellett e-mailben is megküldhetik kérdéseiket.

 

Az ügyfélszolgálat (Call Center) a Foglalkoztatási Hivatalban 2010. december 30-án 14 órától

kezdi meg működését és várhatóan 2011. március 31-ig áll az érdeklődők rendelkezésére.

 

Az ügyfélszolgálaton négy munkatárs a hétfő-csütörtök munkanapokon 800-1600, a pénteki munkanapon 800-1400 óra között fogadja a hívásokat.  

 

Az e-mailben történő megkeresésekre, a kérdés jellegétől függően a lehető legrövidebb időn belül írásban kapnak választ az érdeklődők.

 

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai
telefonon a 06 1 456 9009 számon, illetve
írásban az kozfoglalkoztatas@lab.hu e-mail címen érhetők el.

 

 

 

Budapest, 2010. december 30.

Budapest Főváros Kormányhivatala Munkaügyi Központ 1082 Budapest, Kisfaludy u. 11.
Tel.: (1) 477-5700 Fax.: (1) 477-5800 E-mail: fovaroskh-mk@lab.hu